KRYMPER.......




Fredag och tillräckligt frisk för att återgå till jobbet.......
Rösten är INTE OK men förutom att jag svettas som ett bacon så fort jag rör mig av kortisonet så börjar livet återgå till det normala.......

Tog en sväng till köpcentret i väster när jag slutade för att köpa lite nya vårkläder......
Hatar att prova kläder i affärer......
Hittade en del önskemål och styrde kosan mot de bastuvarma provhytterna och möttes av kilometerlånga köer....
ALLA skulle visst handla denna fredagsförmiddag...inte kunde det väl enbart bero på att de hade rabatt just den här dagen???



Började med byxor....jodå perfekt....
Tröjan.....jodå den med....det kunde inte vara sant.......
Tunikan då.....såg den inte lite liten ut??? ....... Nej då som en dröm.........
BH:n borde väl i alla fall vara trång jag drar ju D-kupa numera men det fanns inte i den modell jag ville ha....
Nej tänka sig att rattarna låg perfekt de med....

Vad har hänt?



Jo mitt nya liv har börjat göra sig påmint och en storlek mindre blev det på alla kläder...
Till och med rattarna har alltså krympt : )

En härlig start på dagen och värt alla besvär blev det den här fredagen...

Nu dags att preparera kroppen HALSEN RÖSTEN inför Barspelningen ikväll....

Wish me luck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0