JAG SER LJUSET....




.........av denna förbannade sjuka........
Förutom nåt irriterande "knaster" i halsen varje gång jag lägger mig ner börjar jag så smått känna mig som en människa igen.......
Tack och lov för mirakelpiller!!!!!

Kände lite på rösten när jag vaknade....
Pratade en stund med mig själv liksom och tjaaa den är på gång den med : )
Svettas som ett bacon bara...det gjorde jag förra gången jag gick på kortisonkur också (så det är inte kärringsvett) så det är nära på nudistläger i Tinelinhuset.........



Jag tänker återgå till jobbet på fredag i alla fall eftersom jag spelar Bar med Fröken Piano på fredag kväll...
Optimist som jag är tror jag att jag är HELT återställd tills dess (åtminstone i rösten och det är ju huvudsaken)
Är dock aningen skraj för alla mördarbakterier som anfaller på jobbet.....
Gasmask och dykardräkt kan det va nåt?

Nej nu dags för en frukost
Hoppas den smakar nåt annat än snor


Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0