INGEN ÅTERVÄNDO......




Det blev en datorfri måndag i Tinelinhuset.......
Jobbade länge och hade kvällsmöte på det.......
Hade med andra ord ingen tid att uppdatera bloggen........
Förresten ser Storebror oss på jobbet och Bloggar och Facebook är stängda där.......
Vad jag gör på min rast borde ju vara min ensak men icke.....



Idag ska jag och Fröken Piano iväg på den berömda audtionen.....
Det pirrar en del i magen faktiskt....
Inte så mycket för framträdandet för där är jag fullkomligt säker på min förmåga.
Nej mera på vad de kommer att säga......
Jag menar...... Folk i branchen ska uttala sig om oss fullständigt nyktra.......
Tänk om man får höra nåt man inte vill höra?

Jaja, inget att göra åt och försent att hoppa av........

Återkommer.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0