GRÅTT, GRÅTT, GRÅTT.......




Gårdagens försmak på sommaren var med ens över natten borta......
Skitfabrikssmoggen ligger tung över Tinelinbygden och den fuktig, råa, dimman letar sig långt in i själen....
Idag är livet grått, både på insidan och utsidan........


Vi hade dock en mycket trevlig kväll på den inglasade altanen med Sonen, Dottern och deras respektive igår....
Stor grillbuffé, kubbspel och kortspel  långt in på småtimmarna i sterinljusens sken.........
En försmak av sommaren alltså om än kortvarig.......

Kvällen slutade väl inte helt OK men det är en annan historia och det är väl det som också färgar den här dagen lite..........


Jag ska i alla fall bara ta det lugnt idag........
Grannarna jagar hysteriskt något att städa på den obligatoriska städdagen men inte jag.........
Jag har nog med min egen städning och har inte lust att städa kollektivt. En korv kan jag koka själv......

Fröken Piano och jag ska dock träffas under kvällen och BESTÄMMA oss för vad vi kör på auditionen på tisdag..
Snacka om att vara förberedda........ *not*

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0