DEN VÄRSTA NATTEN....





När jag feberdimmig vaknade upp den här morgonen kunde jag lämna en av de värsta nätterna bakom mig......
Jag förstår även om bara en bråkdel av hur Mela hade det med sin andning.........
Det pep och väste i bröstkorgen, det var trångt för luften att komma in och paniken låg som ett tungt täcke över feberfrossig Tinelinkropp...
Överkäkarna värkte , huvudet bultade och varje gång jag hostade gjorde magen uppror............

Jag ömsom satt, låg och sprang på toaletten.......
Täcke på, täcke av, skakade av köld och svettades som ett bacon..........

Jaja, tänker du... det är bara en förkylning men den kunde jag sannerligen vara utan...........

Födan den närmaste tiden blir nyponsoppa och piggelinglassar.......

*host host*

 



Kommentarer
Postat av: Annki!!

Hej! Det kan inte vara kul att vara så förkyld!

Några av våra föräldrar har också insjuknat!

Myrbackaloppet blir utav utan dig! Vi har dragit ut diplom!!! Snyggt gjorda! Kul att läsa din blogg

väldigt fint skrivit!!! Krya på dig nu!! Vila i helgen! Kram ANNKI

2010-05-11 @ 20:46:51
Postat av: Tinelin

Kul att du har hittat hit : )

Hoppas loppet gick bra

2010-05-12 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0