ÄNTLIGEN FREDAG (KVÄLL)........




Äntligen fredag efter den mastigaste jobbarveckan på länge....
Hade planer på att slänga ut mattorna och fredagsstäda men kom på bättre tankar.......
Mannen har fullt upp på jobbet och åker säkert tidigt i morgon bitti så då kan jag göra det då......



Så ikväll blir det a´la slapp på tu man hand....
Dottern är hos pojkvännen så vi får bestämma allt den här helgen : )



Dock är jag billös......Min pärla lånade jag ut till Dottern tills imorgon.......
Förresten var den ingen pärla idag.....
Jag svor långa harader när jag skjutsade Dottern västerut.....
Hackade och bråkade gjorde den : (
Hoppas den lugnar ner sig med sina gäster......
Tror att jag måste våldgästa Mannen på jobbet så han kan ge den akutvård.........
Han brukar hota de (bilarna) med en sista tur till bilskroten runt hörnet..
Jag vet inte om det hjälper men bilen brukar gå bättre ett tag efteråt : )

Trevlig Kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0