VÅRTRÖTT......



Ja jag vet..... Jag är USEL på att uppdatera....
Vårtröttheten har slagit ner som en bomb i Tinelinkroppen och jag får verkligen anstränga mig för att få saker och ting gjorda...
Vill helst krypa ner under täcket när jag kommer hem från jobb och spelningar....
Är väl inte helt kry heller om sanningen ska fram...
Ska på den icke efterlängtade halsundersökningen i slutet av mars och vi får väl se om jag gapar eller gör en Lotta-på-Bråkmakargatan-hos-tandläkaren.....
Titta på den här filmen om DU skulle låta någon gräva i din hals :)

http://tooncast.blip.tv/file/443476/ 
( Du får ta det här vägen för jag visste inte hur jag skulle lägga i den annars.
Klicka på bilden längst till höger efter introt)



Idag har jag ätit pyttipanna för femtioelfte gången de senaste veckorna.....
Det är nämligen den enda mat som bjuds när jag och Fröken Piano spelar i stans häftigaste runda lokal....
Jag har lovat mig själv dyrt och heligt att ALDRIG mera äta pyttipanna - Amen



Ikväll ska jag däremot på Skrikkärringträff.....
Kan väl inte i min vildaste fantasi tro att vi blir bjuden på just Pyttipanna.....

Ha en skön kväll....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0