HEMMA-FREDAG....





Fredag och spelledig!!!!!



Har tagit itu med Tinelinhuset innan nån granne skickar efter anticimex......
Jag har äntligen tagit bort allt granris som suttit utanför fönstren sen första advent....
Det har varit svårt att komma åt de tidigare pga all snö men nu är de väck och dammsugaren full av barr för de satt naturligtvis inte kvar på grenarna utan hamnade på golvet INNANFÖR fönstren.....

Så nu ska jag bara dammsuga nere, torka golven, lägga på mattor, hänga tvätt och fixa middag till Mannen och mig : )
(Det var en hel del kvar att göra märker jag)



Annars har veckan varit hyfsad....
Nästa vecka går vi in på slutspurten med heldagsspelningarna Fröken Piano och jag....
Det känns lite vemodigt faktiskt för det har varit jättekul även om det samtidigt har varit jobbigt........
Och Gud hör bön för i går slapp vi pyttipannan!!!! Halleluja
Vi fick äta överbliven kyckling sen dagen före då en svensk rymdfarare var på besök i den runda byggnaden : )

Nej, ingen idé att sitta vid datorn innan jag är färdig med det jag ska göra....
Risken är att det inte blir klart....

Ha en skön kväll......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0