NEDRÄKNING........




Det mesta börjar bli färdigt inför fredagens student.......
Gjorde klar studentskylten idag med stor hjälp av Sonens Sambo....
Den blev jättefin....Hoppas Dottern tycker det också......



Gamla Mor var på sjukhuset för att göra en rutinundersökning idag.....
Men när hon inte hörde av sig på hela dagen och mobilen var avstängd började man så klart att fundera.......
Hon skulle ju få en lätt narkos under undersökningen men skulle få åka hem under dagen.......
Jag visste ju inte ens på vilken avdelning hon skulle vara på när jag skulle börja ringa runt och fråga efter henne...
Hon ringde dock själv och talade om att hon måste vara kvar.......
Värdena var tydligen inte så bra och hon låg fortfarande på UVA (uppvakningen) med syrgas, EKG och täta kontroller.......
Hoppas att det går över tills i morgon och att hon får åka hem.....
Jag vill ju inte att hon ska missa Dotterns avslutning.......
Jag vill inte heller gärna åka upp till henne så länge hon ligger där....
Det skiljer ju bara en vägg mellan UVA och IVA (Intensiven) där Mela låg så länge och sedan dog.........



Nej jag vill ha hem henne, bli klar med allt och ha FINT väder på fredag.........

Kan man beställa det??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0