UPPE MED TUPPEN.......




Uppe med tuppen idag med för en date med min Voodoolärare......
Hon sliter och drar i min nackmuskler och sticker tusen nålar i skalpen........
Fast det gör ont är det ändå skönt liksom...
Det måste bo en liten självplågare i mig.........

Rörmokaren som var hit igår hade förmodligen glömt både synvikeln och ögonmåttet hemma....
Alltså när till och med jag anar att toastolen lutar och får det bekräftat när jag sätter mig på den och det känns som jag ska trilla av...
För säkerhets skull hämtar jag vattenpasset och får beviset....
En lutning på dryga centimetern!!!!

Ringde firman i morse och de skulle komma ut under förmiddagen.....
Vad jag vet har förmiddagen varit när klockan passerat ett.......
Så här sitter jag........

Hoppas de har mage att dyka upp innan jag och Mannen beger oss ner till City för en Sommarkväll med Kalle Moreus i alla fall.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0