LOVELY WEEKEND......




Körde en datorfri helg...
Det kan behövas ibland...
OK jag kollade mail, statistik och en snabbis på FB men det rörde sig om sekunder.... Jag lovar : )

Lördagen tillbringade jag hos Dottern på hennes jobb då hon gett mig en stunds ompyssling i present... Massagestol som medan hon tvättade och masserade huvudet masserade ryggen och benen... 

LJUVLIGT!!!

Kvällen tillbringade Mannen och jag på snyltkonsert...
Alltså vi stod tillsammans med många andra på andra sidan ån och lyssnade på Europe som spelade i Tinelinstadens stora rockfestival under helgen....
Det var liksom lagom att stå på avstånd... Ljudet blev behaglig och trängseln obefintlig....



 Igår åkte jag och Dottern ut till stranden.... Då havet fortfarande är för kallt för både min och Dotterns smak åkte vi till den stora sjön på andra sidan havet....
Vattnet hade en temperatur på modiga 23 grader och innehöll alla sorters människor..
Det är roligt att bara sitta i en brassestol och observera människor.....
En och annan kommentar fällde vi naturligtvis också jag och Dottern om det var någon som utmärkte sig lite mera.......
Mannen sa då när han hämtade oss...
"Undrar hur många som snackat skit om er idag".....
 Och det är ju sant....

Nu är frukosten klar och jag har dammtorkat, diskat, tvättat och bäddat...
Nu väntar dammsugning, gräsklippning och tvätthängning..
En lagom start på semestern : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0