EN LJUVLIG KVÄLL.......




Tillbringade en underbar kväll i City med Mannen och Dottern igår kväll...........
Middag på uteservering, musik från scenen på det nyrenoverade torget, och en sen kvällsfika hos Dottern när vi skjutsade hem henne.......
Det är kärlek det....... <3<3<3
OK...mamma som jag är hjälpte jag henne förstås med att snabbstäda lägenheten när hon så vackert bad mig : )



Idag vankas det födelsedag i Tinelinhuset........
Vem som fyller år???
Ja det finns bara två att välja på och Mannen fyller på vintern : )
Så jag knåpar ihop det somrigaste av sommartårtor nämligen gräddtårta med färska jordgubbar och tar emot mina barn ikväll......

Nu vankas det frukost och dusch innan näst sista dagen på jobbet före semestern : )

Ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0