DE JA VOUS...........




Efter drygt ett dygn opererades mammas trasiga tarm......
Jag kan bara inbilla mig hur ont hon har haft trots höga doser morfin.......
När operationen väl genomfördes upptäckte de att en del av tarmen "dött" av syrebrist.
För att avlasta resten av tarmen som man inte behövde ta bort sattes en stomi.....
Nu hålls hon nersövd i respirator på IVA...

Allting ger mig en de ja vous......
En flashback som hugger i bröstet......
Det var precis så här det gick till med Mela, visserligen på ett annat sjukhus , för fyra år sen......
Samma ångest, samma oro inuti, samma känsla av total maktlöshet och samma sorg........

De säger att de medicinska värdena är stabila,men säger i samma andetag att hon gått igenom en otroligt påfrestande operation.....

VAD MENAR DE EGENTLIGEN???

Till råga på allt är telefonnr samma siffror som var tilldelad Melas och enbart Melas sal på IVA sommaren 2006.....
Jag vågade inte fråga vilken sal mamma ligger på...
Jag hoppas det inte är sal 6........

 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch. :( Och vad läskigt med telefonnumret. :( Jag skickar mina tankar till farmor...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hoppas verkligen att allt går bra!!!

Stor kram!

2010-07-31 @ 17:56:23
URL: http://braintab.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0