FAMILJE-MIDDAG PÅ GÅNG......


Idag vankas det middagsbjudning i Tinelinhuset....
Sonen med sambo, Dottern med nyintroducerad pojkvän, Mannen och jag.....
Tror att Dotterns Pojkvän har ett visst pirr i magen : )

Vaknade sju(!!!) denna söndagsmorgon och kunde inte somna om....
Klev ur sängen vid halv nio och åkte till en folktom mataffär för att handla det sista.....
Kom hem strax före tio och tittade på reprisen på Melodifestivalen eftersom vi spelade StorPärldans i går........
Men jag belv ganska besviken faktiskt.....
Tycker att de senaste årens upplägg verkligen suger.........
Massor av skitdåliga låtar.....

Pärldansen ja.........
Fyrahundra glada danssugna Pärlor från hela länet......
Varmt och trångt ..........
..........OCH EN RÖST SOM INTE HÖLL HELA KVÄLLEN!!!!

Jag börjar allvarligt bli oroad för vad som händer med mina stämband......
Har varit hes av och till i över fyra veckor......
Under februari och mars har jag närmare 25 spelningar inbokade och det känns inget vidare just nu kan jag säga......

I morgon ska jag ringa läkaren för en remiss till halsläkare så de får gå ner och titta hur det ser ut........

Nej, nu ska jag fortsätta med förberedelserna...

PS det blir inga bilder idag... Har lånat Mannens dator på nåder och har ingen bildbank i den DS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0