ASTMA?.......




Idag har jag återigen varit hos doktorn för min hosta och heshet.....
Ingen infektion men funderingar om det kan vara astma.....
Ska äta en kortisonkur och fick remiss till lungfunktionstest......
Är jätteorolig inför de spelningar jag har bokade men hoppas på den här kortisonkuren......



Har också hämtat ut biljetter till Mannens och min Stockholmshelg....
Det var ju meningen att vi skulle gå på Jerry Williams men det blev inga biljetter över just den kvällen vi redan bokat hotell och tåg...
Min bror har nyligen varit på "Kvarteret Skatan" så till den föreställningen fanns det biljetter just den helgen...
Så nu ser jag fram emot en helhelg på tu man hand med Mannen : )

Nej nu ska jag till apoteket och hämta ut medicinerna

Trevlig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0