HMMMM.......




Idag har jag spelat i Baren med Fröken Piano både under brunchen på dagtid och under kvällen.......
Inte så värst mycket folk varken under dagen eller kvällen.........
Folk har väl annat att göra så här veckan före jul............

Själv har jag inte handlat en endaste julklapp än och vet inte när jag ska hinna heller.......
För min egen del känner jag att jag kan vara utan den här julen eftersom det är så mycket annat tråkigt som händer runt omkring men jag vet att det finns andra som tycker att julen ska vara som den alltid brukar vara........
Vi får försöka att göra någon kompromiss så att det fungerar för alla..........

När kvällspatrullen kom till mamma igår hade de en sk vridbräda med sig som det lånat från sjukhemmet......
Alltså en sån som arbetsterapeuten BORDE ha kommit med igår..........
Jag har inte sett själv hur den fungerar men mamma sa när jag ringde henne senare på kvällen att det fungerat jättebra.......
På förmiddagen idag när jag ringde sa hon samma sak och satt uppe i rummet och lyssnade på melodikrysset......
Hon lät ganska glad faktiskt och verkar tycka att det är skönt att vara hemma..........

Jag har ju inte varit dit något idag så jag får väl se själv i morgon hur det fungerar med förflyttningarna.....
Jag hoppas i alla fall att en av mina bröder var där ikväll och fixade middag och lunch till i morgon.......

Själv ska jag knyta mig efter en lång dag på jobbet.......
Nu är vi spellediga fram till nyår och Fröken Piano åker på en välbehövlig semester till Teneriffa i morgon.....
Tänk om jag kunnat krypa ner i en resväska och följa med.........
Jag skulle verkligen behöva luftombyte nu..........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0