EN MELLANDAG..........





Idag har jag försökt att ta det lugnt......
Var till begravningsbyrån med mammas kläder, täcke och kudde eftersom det var hennes vilja att ha de med sig........
Bokade lokal till minnesstunden och tillbringade sedan resten av dagen hemma med undtantag för ett besök hos sjukgymnasten........
Packade ner julgranen och det måste var rekord på kort tid uppe......
I vanliga fall brukar den åka ner på nyårsdagen.......
Men det här har ju heller inte varit mycket till jul så det var bara skönt att bli av med den........

I morgon väntar Nyårsspelning i Baren för Fröken Piano och mig.........
Vissa tycket kanske att det är dumt av mig att ta den spelningen efter vad som hänt i veckan men ni som känner mig vet att musiken helar mig.....

Nu är det dags för sängen...........
Go´natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0