EN JÄVLA MASSA SNÖ........




Idag har snön bokstavligen vräkt ner över Tinelinstaden.......
Inte en plogbil, inte en traktor så långt ögat når........
Själv har jag skottat tre gånger hemma och två gånger hos mamma och ändå skulle det behöva skottas igen...
Det ingår inte i hemtjänstens sysslor att skotta snö så de får pulsa in mellan de gånger jag går dit....

Idag har jag förutom skottat snö handlat och lagat mat till mamma....
Något förvirrad verkar hon emellanåt även om hon åtminstone verkar ha blivit intresserad av TVprogram igen.....
Vill till och med att jag köper en TVtidning så hon vet vad som kommer framöver.......
Men å andra sidan vill hon också att jag ska köpa en degskrapa så att hon kan baka........Hmmm
Hur skulle det gå till???
Men det är bra att hon har framtidsplaner i alla fall............

De närmaste dagarna måste jag börja ägna mig åt julen.........
Skönt när den är över och inga krav finns längre........



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en riktigt skön o avkopplande jul.

2010-12-20 @ 09:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0