TYNGD...........





Idag har vi repat med vår "gamla" trummis som vill göra comeback......
Det var riktigt roligt att ha ett tungt trumset i baken igen.......
Lite ringrostiga var vi väl allihopa efter sommaruppehållet men på det hela funkade det riktigt bra....
Och som sagt riktigt skojigt och en nytändning som behövs för Bandets överlevnad......

Sitter annars och väntar på att åka upp till mamma....
Hennes särbo har redan varit där idag samt min bror och båda säger att hon varit vaken långa perioder och tittat upp, nickat till svar men också haft ont någonstans i kroppen men inte kunnat specifiera sig.....

CRP fortsätter neråt, tempen har sakta gått ner och alla prover hittills ser bra ut så nu är det bara att vara tålmodig och vänta........

I morgon börjar jag jobba igen efter semestern och jag hoppas att jag kan fokusera på jobbet och ägna kvällarna med besök på sjukhuset...

Nu lite förberedelser inför morgondagen.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0