SPAM-SKALLE......




Nej det blev ingen uppdatering i går kväll....
Det fanns liksom inget nytt att skriva......
Dessutom hade jag varit hos sjukgymnasten och brukar bli lite mosig efteråt : )
Efter allt som hänt med mamma är jag dessutom kroniskt trött.....
Orkar ingenting......

Mamma fick hur som helst sin "track" igår förmiddag och idag är det meningen att hon ska väckas upp ur narkosen...
Har inte ringt IVA ännu för de brukar inte ha rondat klart före tio.....
Jag undrar hur hon tar det när hon vaknar?
En vecka är ju helt borta för henne.....
Har hon ont?
Hur reagerar hon på tracken?
Hur lång tid tar det för henne att klara andningen på egen hand?
Kommer hon hem snart?

Frågorna duggar som spam i huvudet......

Ska försöka få i mig lite frukost.....
Återkommer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0