SNUVAD PÅ EN DAG.........




Söndagar ger mig numera en gnutta ångest.......
Jag hinner ALDRIG med att göra allt jag borde och får ALDRIG så mycket egentid jag skulle vilja ha på helgerna....
Jag tycker att den var alldeles nyss jag lämnade jobbet på fredagseftermiddagen när det är plötsligt är söndagseftermiddag......

Vart tog lördagen vägen???

Har i allafall städat av det mesta idag, tvättat undan nästan allt när tvättmedlet tog slut : (
Slagit in presenten till Sonen som ska ha kalas idag men fyller på tisdag........
Måste åka till kyrkogården och städa undan hos Mela........
Den här sommaren har jag inte haft tid att åka dit så ofta som jag borde och det ger mig också en gnutta ångest...

Mamma ska också få besök idag som vanligt......
Måste hinna med det under eftermiddagen eftersom Sonens kalas börjar fem.......
Vi får väl se om hon flyttas till en annan avdelning i veckan.......
Läste på lite om den avdelningen hon pratar om och jag vet inte om det kommer att passa henne.....
Tydligen är den avdelning som kallas rehabiliteringen en del i den geriatriska vården, vilket innebär vård för gamla människor där medelåldern är ca 85 år........
Min mamma är inte gammal.....
Hon behöver ha hjälp med att själv komma upp på fötterna så att hon kan ta sig fram hemma....
Hon är inte senil, kan äta själv, och kan nog gå också om hon bara kommer upp ur sängen/stolen..........

Måste kolla upp det i morgon.........
Just nu känns det inget vidare och inte läge att prata med henne om det heller........

Det känns som jag gnäller en massa i Bloggen numera men jag är såååå förbannat trött och känner inte att jag räcker till för alla som behöver mig just nu........



Kommentarer
Postat av: Anonym

man behöver ha ett forum för att få gnälla av sig

2010-08-29 @ 14:42:33
Postat av: Tinelin

Ja iofs men det var inte vad jag tänkte ha bloggen till i första hand :(

2010-08-29 @ 19:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0