MAMMAS FUNDERINGAR..........




Efter en lång sovmorgon för Mannen och mig planerar jag för ett längre besök hos mamma på eftermiddagen...
Efter det ska jag till Fröken Piano för rep så det blir en fullsmetad söndagseftermiddag.....

Satt ett par timmar hos mamma igår kväll efter repet med Bandet......
Tittade på TV och åt chips : )
Min bror hade varit där en stund tidigare så det blev tätt med besöken under lördagen...
Hon bekymrar sig för hur det ska bli när hon kommer hem med att sköta stomi och sånt men jag sa att du måste ju först och främst klara av att ta dig ur sängen själv först......

Annars är hon vid gott mod tror jag.....
Inte alls den där tomma blicken hon hade efter första operationen.....
Men hon måste få lite mer jävlar anamma i dig och KRÄVA  de framsteg hon har rätt att göra........
När jag ringde henne nyss var hon fortfarande kvar i sängen fast klockan snart är ett.......
Blir så less på den svenska sjukvården som ska hålla toppklass (?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0