FÖR MYCKET I SKALLEN........



Fredag igen och veckorna rusar...... Snart har jag jobbat lika länge som jag hade semester.....
Sov dåligt i natt....
Eller jag sov bra tills telefonen ringde klockan ett.........
Första tanken är ju att det hänt nåt med mamma men det var Dottern som undrade om jag sov........
Vad tror hon?......
Jag skulle ju upp och öppna i morse så jag svarade inte jättevänligt precis........
"Jag kommer hem nu"..........sa hon bara
"Har det hänt nåt?" undrade jag.............
"Vi tar det i morgon" sa hon..........

Och sen låg jag vaken resten av natten.......
Ens barn är alltid ens barn hur gamla de än blir och jag vill inte att de ska må dåligt nån av de...........
Inte ville hon berätta något idag heller........
Så jag vet inte hur fortsättningen blir.........
Löser de det eller flyttar hon hem?
Framtiden får utse det.........

Fröken Piano och jag gjorde en lyckad spelning på After Work i går kväll.........
Otroligt mycket folk ute en tidig torsdagskväll och den stora restaurangen var fullsatt........
Avslutade kvällen tillsammans med Mannen och en pizza........

Idag har jag pga sömnbrist en skallebank utan like.........
Hade planerat att göra en del på hemmafronten eftersom jag slutat tidigt men får nog kapitulera till sängen nån timme först.........
Ska sedan åka upp till mamma så hemmafixet får vänta tills imorgon......
Mamma kommer förmodligen att flyttas till en rehabiliteringsavdelning nästa vecka........
Det tycker både hon och jag är en utmärkt idé så att hon får träna mer än en gång per dag (I bästa fall)
Hon är ju "färdigbehandlad" vad det gäller sviterna efter operationen och fysisk träning är det enda som återstår innan hon kan komma hem för att sedan starta cellgiftsbehandlingen...........
Den sköts ju av ytterligare en annan avdelning så man kan säga att hon bollats runt en del den sista tiden........

Nej nu ska jag slumra bort huvudvärken.....

Hej på ett tag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0