EN SNABBIS.......



Jag vill börja med att tala om att jag skriver mycket om mamma nu inte bara för att bearbeta själv..
Hon har också tappat dagar som kan bli veckor utan att veta vad som hänt runt henne...
Jag hoppas att det kan bli till hjälp för henne att bearbeta vad hon varit med om..
Samtidigt ger jag er läsare en möjlighet att få information om vad som händer....

En snabb uppdatering av morgonens samtal med IVA....
CRP ner ytterligare till 107 (250 igår) Hög feber fortfarande (runt 39) Hon rullades in på operation strax före nio för att få en "track" på halsen.
Förhoppningsvis kan hon då vara mera vaken och medveten tills hon helt är av med andningshjälp......
De har kunnat plocka bort flera mediciner och det är positivt.......

Ronden hade inte gått än så jag vet inte hur den vidare behandlingen ser ut men mamma kommer att vara djupare sövd under dagen pga trackoperationen i alla fall....

Börjar få lite ångest över att börja jobba nästa vecka.....
Får väl se hur det artar sig med mamma, Det är inte bra att vara närvarande fysiskt men inte psykiskt när man jobbar......
Tar en dag i taget.....

Uppdaterar under kvällen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0