VECKOUPPDATERING.....




Grymt dålig på uppdateringen den här veckan men har knappt varit hemma.........
I tisdags kväll hade vi avslutningsmiddag för våra sexåringar med efterföljande disco....
Här kunde man se hur dessa småknoddar kommer att bete sig om sisådär 15 år....
Vem som dricker mest, vem som startar bråken, vem som blir dansgolvets kung/drottning, vem som blir panelhöna och vem som däckar i soffan........
Kunde man dobbla om det skulle jag helt klart tjäna en hacka : )

I onsdags var det dags för Barspelning mittiveckan för Fröken Piano och mig......
Det var fullsatt i reataurangen så det var roligt........



I går skulle jag ta tag i mitt bättre jag.....
Hade laddat hela veckan och när jag låst på jobbet åkte jag till lokalen som skulle forma mitt bättre jag.....
Väl framme möttes jag av en envis röd text på dörren som påtalade att det var STÄNGT den här veckan!!!
Eftersom jag inte kommer från jobbet nästa vecka måste jag alltså vänta i två veckor till!!!!! GRRRR



Och nu sitter jag här och inväntar Pärlspelning i staden i väster..........
Borde sedan länge redan stå i duschen men är otroligt seg efter den här veckan....
Skulle faktiskt hellre vara hemma ikväll trots att musiken är mitt liv, men även jag har svackor : )

Trevlig kväll 

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0