SÖNDAG.........




Jaha så sprang den här helgen också bara förbi.......
Full med en massa måsten som inte hunnits med : (
Lördagen tillbringade jag med mina käraste vänner....dammsugaren och golvmoppen....
Jag tror att dammet som låg grått överallt i Tinelinhuset egentligen var aska från Island........

Krattade ut den sista snön på gräsmattan så den var borta i morse... (snön inte gräsmattan...men det är synd att kalla den gråa sörjan som var under för gräsmatta)



Lördagskvällen tillbringade jag med Dotten på akuten (boooring) eftersom det troddes att hon fått svininfluensan...
Ja jag vet att vi inte vaccinerat oss.......
Men efter timmar av evig väntan fick hon beskedet som jag redan visste...
VIRUS!!!! Måste vara alla läkares favoritdiagnos.........

Idag har jag haft celebert besök av Stor & Liten vilket innebar förutom kliande ögon att bästa vännen dammsugaren återigen fick plockas fram när de åkt hem igen......
Ut med alla mattor, dammsuga och torka golv igen!!!!!

Nu väntar sen middag när Mannen behagar dyka upp..........

Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0