MÅNDAGSGNÄLL....




Idag var det tidig otta för Tinelin.......Måndagsöppning på schemat.....
Mina båda kollegor var lika sega som jag och det känns väldigt långt bort till semestern....
Det finns så många måsten den här tiden på året och de allra flesta på jobbet......
Alla dessa utvecklingssamtal som inte bara ska genomföras utan skrivas också...
Har suttit och skrivit tre barn under eftermiddagen och har tre kvar....två samtal har jag redan haft....



Det ska vara skolbesök, vårfester och avslutningar......
Hemma ska det börjas planera för studentfirande med allt vad det innebär........
Dessutom skulle jag behöva rusta kök och hall innan för att inte tala om att bygga nytt staket och altan på framsidan.......

Visst.......jag gillar våren, värmen och ljuset men inte alla måsten som följer med........

Gnälligt i Tinelinhuvudet???
Ja men det går över.......

Trevlig Kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0