LÅNGT BORTA.....




Idag var det tänkt med ett rep för Fröken Piano och mig men hon ringde sig sjuk.....
Snorig, rivig i halsen och allt det där som jag INTE vill ha.......
Så vi ställde in....
Funderar på att jobba istället....
Skulle behöva skriva alla utvecklingssamtalen som alltid ligger över en så här på våren....



Fick ett fint mail av en nära vän som flyttat till Nya Zeeland....
Tänk att bryta upp från familj, jobb, djur och bostad och bara dra....
Det är modigt tycker jag.....
Själv är jag alldeles för beroende av mina nära och kära för att ta ett sånt kliv men jag avundas de som vågar.....

Nej, dags för frukost..... Magen skriker

Ha en fin dag....trots vädret



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0