INFÖR JURY.........




Idag ska jag ta en sväng till Fröken Piano för ett rep till nästa projekt........
Vi ska nämligen på audition!!!!
Just det.......
Det är aldrig för sent att ställa sig inför jury : )

Det har jag iofs gjort förr både som ung och som för några år sen inför självaste Bert Karlsson.......
Då tävlade jag och Bandet i en Dansbandstävling i Dalarna och jag tror att Mr Bert var enväldig jury för några andra syntes inte till........
Nej, vi vann inte........
Kom inte ens topp tre..........
Han valde unga, sexiga(?) sångerskor före en mogen kvinna : )
Men vi hade publiken på vår sida och det är ju ändå de man spelar för så vi tyckte att vi vann i alla fall........



I fredags hade vi säsongsavslutning i Baren.........
Massor av folk och en sån där kanonkväll man bara flyter med i........
Kul att det blev en sån "sista kväll" för nu återkommer vi inte där förrän i september..........

Nej nu ska jag fixa lite käk

Tjing

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0