ZZZZZZÖNDAG........



Jag hann göra undan det mesta igår så söndagen har varit lugn och skön i Tinelinhuset....
Mannen och jag tog oss en välbehövlig sovmorgon och åkte sedan till de blågula möbelvaruhuset väster om staden....
Sedan mötte vi upp Dottern och D för en fika......

Handlade mat på hemvägen och tittade sedan på en film vi hyrde går men inte orkade se...
Johan Falk hette den och den var bra trots att kritikerna sagt tvärtom.... Men vem lyssnar på de?

Imorgon bitti ska jag träffa en arrangör för ett större jobb i november för Fröken Piano och mig....
Hon kan inte gå med så det blir lite pirrigt.... Vi får se vad det ger.......

Nej nu ska jag "filma" med Mannen......

Go´natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0