*MORR*.......




Usch.... sitter här med öm nacke och stirrar på ALLT jag skulle behöva göra.....
Grannarna har redan höststädat sina gårdar men här får jag väl slå grämattan med lie.....
Sommarblommorna jag var så stolt över för några månader sen hänger kvar vissna och bruna i sina amplar.....
Grillen står kvar på gräsmattan där jag sist lämnade den efter sommarens sista grillning......

Som om det inte vore nog är hela diskbänken full med disk eftersom ingen hunnit plocka ur den rena disken i diskmaskinen, tvättunnan överfull igen (var kommer alla kläder ifrån?), smulor och dammråttor överallt och allmänt sunkigt.....

Röjningen efter jordbävningen på övervåningen kvarstår då Dottern ännu inte slipat färdigt väggarna så jag kan tapetsera.... nånstans på vägen tappade hon väl helt enkelt intresset och JAG TÄNKER INTE GÖRA DET!!!!

Så här sitter jag med spelbakisnacke och funderar var jag ska börja....
Ler lite åt gårdagens Barspelning där jag och Fröken Piano fick VÄLDIGT MYCKET fina ord från en nykter amerikanska....
På nåt sätt väger nyktras ord tyngre än berusades........
och kompenserar till viss del spelbakfyllan........

Nej gott folk.... Plikten kallar....
Gå ut i sommarvärmen ni så jobbar jag på.......*morr*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0