MITT-I-VECKAN.......




Redan onsdag och jag är sjuuuukt trött idag........
Kom hem sent igår kväll efter ett möte på jobbet och hämtade Dottern som hade sen kurs på skolan......
Åt en snabbmiddag vid tiotiden (!!!) och jag lovar att jag somnade innan huvudet nådde kudden.....

I morse öppnade jag så det blev en tidig hemgång idag.......
Övervägde noga om jag skulle lägga mig och sova nån timme men planerna blev ändrade när pappa ringde...
Han var i stan och ville komma på en fika......

Inget fikabröd hade jag hemma och det sa jag till honom också men han hade köpt kakor på sitt exjobb så det var lugnt tyckte han.....
Kakorna var salta kex som man har till ostbrickor men de slank ner i alla fall : )



När han åkte tittade jag på Idol på nätet eftersom jag missade det igår.......
det var en hel del man kände igen..........
Sen tittade jag på "Här är ditt liv" från helgen.......
Mannen tycker att det är oroande att jag tittar på såna program son hans morfarsmor tittade på förr i tiden så för att inte oroa honom för mycket tittar jag i min ensamhet på nätet....
Det blir liksom lite syndigt då och dessutom var det ju Micke Persbrant och han kan man ju titta på : )

Nu ska jag åka och handla innan resten av familjen kommer hem......

Tjing Ping



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0