HAR INTE GLÖMT ER.....


..........Bara haft en datorfri helg............
Ibland känner jag stressen för att jag inte hinner blogga och kommer då på mig med att tänka:
"hallå, vad håller jag på med?"
Så därför bestämde jag mig för att ha en bloggfri helg.... inte ens mailen kollade jag när jag igår bokade biobiljetter på nätet...
Bara snabbt in på SF:s hemsida och ut igen........

Om det ändå är nån som är intresserad av vad jag sysslat med i helgen så kommer en snabbgenomgång här......
Efter jobbet i fredags var det dags för Pärlspelningsstart i Grannstaden.......
Allt var sig likt och de flesta Pärlorna var där....
Alla utom vår egen bussmekaniker och gitarrist.....


Han hade under sommaren fått både en hjärtinfarkt och en stroke och tillbringade nu dagarna på ett Rehab.....
Han har tappat både talet och förmågan att gå : (
Ibland är livet onödigt grymt mot vissa.... Räckte det inte för honom ändå?

Mannen som gillar den här Pärlan speciellt tänker åka och hälsa på honom....Ta med en rulle snus som är hans lycka och en näve plektrum......

På lördagen var jag spelbakis trots att jag hinkat vatten hela fredagskvällen..........
Så det blev en lugn förmiddag och en snabbishopping i Stora köpcentret med Dottern på eftermiddagen.....
En fridfull TV-kväll på det....

Söndagen slängde jag ut mattor och röjde av det mesta och tvättade tomt i tvättkorgen....
Sen gick Mannen, Dottern och jag på bio.......
Vi såg "Sommaren med Göran" och den var väl hyfsad......
Bara såååå osannolikt att samma kille kan råka ut för allt som han gjorde........

Vi hann lagom hem för att se en ny svensk(?) polisserie på 4:an.....
Svenska skådespelare och tyska som dubbats till svenska gör att den inte blir så rolig att titta på även om den bitvis var spännande.......

Sen var det slängisäng och dags för en ny vecka igen.......

Det har varit tomt med uppdateringarna hos Mela men det kommer........
Måste bara hitta en tråd i de röriga anteckningar som finns kvar hennes sista månad i livet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0