VAR ÄR FIIIIIILEN.......


Jag tog chansen och skolkade igår kväll....
Men det var för en BRA sak....
Jag hade nämligen LOVAT Pärlorna att komma och ett sånt löfte sviker man väl inte?
*dåligt samvete*
De blev förresten skitglada när vi kom Mannen och jag
(Dottern med pojkvän var också med)

      

Showen var oslagbar......
En hel scen full med levnadsglada, sång & dansvilliga Pärlor i olika former och färger...
Tre trygga handledare som på ett humoristiskt sätt guidade Pärlorna och oss genom Rock, Schlagers och Dansband...
Kända låtar med nya finurliga texter....
Ta bara favoriten Flashdance-What a feeling som på svenska handlade om en frukostmorgon där man plötsligt upptäckte: "Var är filen"........

Skratt, busvisslingar och mycket applåder förgyllde denna torsdagskväll, jag lovar.......

Men vet ni *viskar*
Jag måste skolka en stund idag med.....
(för nu är jag i det närmaste frisk)
Jag ser nämligen ut som en amerikansk oldlady i håret.....

Dottern ville vara snäll mot mig igår och erbjöd sig att tvätta mitt hår....
Hon tyckte förmodligen att jag varit äcklig nog i flera dar med skitigt hår....
Dubbel hårtvätt och hårbottenmassage...
Mmmmmmm
Eftersom jag har en skapligt begynnande utväxt och håret börjar få en svag kissgul färg tyckte hon att en rejäl inpackning med Silverschampo skulle råda bot....åtminstone för ett tag....



En halvtimme senare så Voilla... Welcome blue oldlady......
FYRA hårtvättar senare var håret svagt lila med GRÅ nyanser....
En av Pärlorna sa: "Är du gråhårig (snacka om rak på sak) du var ju blond i fredags"

Så idag skolkar jag en stund då Dottern jobbar på salong så får hårfärgernas magi make me blond again.....

Have a nice friday; )



Kommentarer
Postat av: Keyboardisten

Kul att showen var bra! Men vi vill se större bilder! :)

Pärlorna ser ju så små ut... hehe...

2009-10-25 @ 00:39:29
Postat av: Lisa

Hihi vad var det för silvershampoo?



Själv strävar jag efter det där silvriga! :) Jag tycker att det är snyggt! Sen om jag får lite lila slingor gör inte så mycket. ;) (Jag har Matrix)

2009-10-26 @ 19:47:59
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0