VAR ÄR ALL TID???




Dagarna räcker inte riktigt till i Tinelinhuset ...................
Maj brukar vara den månad på jobbet som är absolut tuffast.......
Barnen är friska och massor av möten och utvecklingssamtal som ska göras.....
Jag trodde ju att jag var färdig med mina samtal men eftersom vår kollega fortfarande är sjuk
kan det hända att vi måste "dela" på hennes barn............
Dessutom hade vi planeringsdag hela dagen igår plus ett föräldramöte
för blivande föräldrar till hösten på kvällen..........

Idag var alla ungar uppochner efter tre lediga dagar då det var stängt igår pga planeringsdagen......
Skönt att gå hem tidigt men hinner bara hem och vända för jag och Fröken Piano ska ner till City
och boka upp höstens Barspelningar...........
Direkt på det ska jag till sjukgymnasten med min onda fot..........
Jämna plågor alltså....



Men solen skiner och fåglarna kvittrar............
Allergi eller förkylning??? Ja det kvittar det med............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0