ÄNNU EN DAG I MITT LIV........




Mannen och jag hade lååång sovmorgon i morse......
Det straffar sig säkert i kväll då jag förmodligen inte somnar så tidigt som jag skulle behöva eftersom jag öppnar i morgon........
Idag tömde jag tvättkorgen på tvätt tills Dottern kom ner med världens tvättberg från sitt rum....
Typiskt, nu ser man inte att jag tvättat alls: (



Har suttit vid TV:n på eftermiddagen och tittat på hockeyn..... Idag var det faktiskt roligt att se Sverige spela...........

Lagade mat på "Jagtagervadmanhaver" vis i periodpauserna och fick följande kommentar av Dottern:
"D (pojkvännen) sa till mig att även om jag dör kommer han att åka hit och äta"
samt " Min förra kille skrev till mig på MSN och ville att jag skulle göra en matlåda åt honom som du lagat".
Det är väl ett ganska gott beröm på kokkonster va? *slår mig för bröstet*

Mannen brukar faktiskt också säga att det är bara jag och hans numera döda mormor som kan laga god mat.....



Nej......skäms på mig....Jag satte mig faktiskt vi datorn för att  leta besiktningstider så....
Bye Bye




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tar gärna också en matlåda :D



Ja, hoppas det blir av nu men det vore ju hemskt osannolikt om det inte blev av nu. :P



Kram

2009-05-03 @ 22:42:28
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: ufis

Jag oxå! Matlåda alltså! Du har talang! Kram!

2009-05-04 @ 08:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0