"I DON´T LIKE MONDAYS"





Jag tycker man kan hoppa över måndagar i almanackan............
Finns det över huvudtaget något positivt med den dagen?
På söndagseftermiddagen börjar man gruva sig  för måndagen, alltså är det också
måndagens fel att söndagen blir förstörd..............

I USA  var det en kille en gång som gick ut och sköt ner folk........
När han fick frågan om varför svarade han:
"I don´t like mondays"
(Det finns en låt som handlar om det här)



Sånt skulle jag aldrig göra men göra lite uppror kan jag alltid.....
I går cyklade jag till min mor för att ta in helgens post då hon var hos sin särbo...
När jag cyklade hem hörde jag en moped bakom mig som plötsligt började tuta och leva om....
Jag höll mig på min kant och var ABSOLUT inte i vägen
men det tyckte väl ungj*****'a på vespan som körde extremt nära mig....
 Ungf*n bakpå gav mig fingret och rent reflexmässigt satt jag upp mitt högra långfinger jag med...



Ganska paff blev de nog för han skrek till sin kompis i fram:
"kärringen gav mig fingret"...... (vadå kärring???)
Snopna gav de sig i väg från gården och jag lovar att hade jag haft bilen hade jag åkt efter........
Som sagt...... LITE revolt kan jag göra då jag inte heller gillar måndagar som ger mig söndagsångest......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0