STRESS........


Den här veckan har varit hysteriskt stressig och jag har inte haft tid med så mycket annat än jobbet.....
Dagarna är fullspäckade och kvällarna däckar jag på.........
Nästa vecka är ser likadan ut men sen kan jag äntligen börja varva ner och se fram mot semestern om några veckor....




Idag har det regnat i Tinelinstaden och doften av sommarregn blandad med utslagna syrener är som parfym.......
Jag gillade tom att vara ute hela eftermiddagen i regnkläder eftersom det var varmt i luften.....



Nu ska jag rensa jordgubbar till morgondagens lunch och sedan krypa till sängs.......

Apråpå dofter köpte jag ett nytt sköljmedel idag som nu luktar i hela huset av nytvättade kläder : )

PS Titta gärna in hos Melan oxå DS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0