RUBRIK.....??




Igår hade jag internethaveri........
Dottern startade hysteriskt om och om och om igen men kom inte ut på nätet...
Jag tror att datorn bara behövde vara uppkopplingsfri en dag........ : D

Idag jobbar jag kortdag.....SKÖNT............ Har tagit semester halva dagen då det vankas Pärlavslutning ikväll...
Vårsupé med trerätters middag i en mysig restaurang med sjöutsikt.......
Blir en bra avslutning på en kaotiskt vecka.....(hoppas jag)



Vår kollega -som har en elak förmåga att alltid råka ut för osannolika situationer- ligger på sjukhus sedan förra helgen....
Det började som nackvärk och har blivit både vätska i lungorna och bakterier i blodet....... : (
Så där ligger hon på en avstängd avdelning och får inte ta mot besök... (inte ens hennes familj) då det går..............
vinterkräksjuka där!!!!

Ja det ska vara hon till att fixa det också : D

Men vi hoppas på att hon frisknar till snart för hennes glada upptåg saknas verkligen nu...
Eller som hon sa när jag pratade med henne i telefon igår.....
"Man saknar inte kon förrän båset är tomt"
Så sant, så sant................

Trevlig Helg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0