LJUSHUVUD........




Hade idag bokat tid för Hår SPA igen på Dotterns skola.....
Men väl där tyckte hennes lärare (som vid det här laget känner mig väl) att min hårfärg var i
"kiss-gulaste" laget och behövde både färgas och klippas....
OK, tänkte jag. Kör till.......

Så dryga fyra timmar senare med svidande hårbotten pga blekningen och ont i baken efter stillasittande åkte jag därifrån som en ny människa.....
Inte ett spår av mörkt (grått?) i hårbotten och med en lugg som inte hänger i ögonen........

Kvällen har jag och Mannen tillbringat med nagelbitning framför hockey-VM...
Sverige är i semifinal och nästa match spelas i morgon!!!!
Hmmmm...... Vi spelar Pärldans i Grannstaden då och MISSAR den matchen...........
Undrar om vi kan förlägga musiken i matchpauserna eller om det syns om jag har öronsnäcka till sportradion?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0