LJUSARE TIDER.......




Mittiveckanhelg och jag sitter och väntar på Sonen med Sambo.....
Jag och Dottern ska skjutsa ner de till Arlanda då de åker till Barcelona över weekenden.....
Avundsjuk???? Ja en del då.......

Stor & Liten kommer att bo hos oss under tiden............



Fröken Piano och jag var ju till City häromdagen för att boka upp höstens barspelningar....
Det gick över förväntan, så nöjd hade de varit med oss så att vi fick tillräckligt med spelningar för att kunna gå ner lite i tid i mitt ordinarie jobb.....
Det är ju det jag strävat för under alla år att kunna leva (åtminstone lite) på musiken....
Så nu blir det förhandlingar med chefen innan sommaren..... : D

Dessutom har vi nåt "större" på gång men ännu hemligt som jag ev. återkommer med ; )

Tjaaa, det ser i alla fall ut att gå mot ljusare tider.........

Ha en fin dag




Kommentarer
Postat av: ufis

Grattis till höstjobben! Det är ni värda! Men vad nyfiken jag blev på det där andra, det "större"!!

Kram!!

2009-05-21 @ 13:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0