ENSAM.....


Dottern är hos Pojkvännen över helgen och Mannen har åkt till jobbet...........
Jag gillar faktiskt att vara ensam hemma för man får så mycket gjort.........
Jag hade tänkt låtit bli städningen den här helgen då Stor & Liten är här
men min allergi gör sig påmind i detsamma hundhårshögarna rullar på golvet så det blev
en sanering från både grus, damm och hundhår...
Tvättade tomt i tvättunnan och badade hundarna som nu "ligger på tork" på gräsmattan : D

Fastnade vid bloggen en stund med en kopp the innan jag ska gå lös på gräsmattorna med klipparen...

Såna här dagar känner jag mig så nöjd med mig själv....
Jag är inte typen som kan slå mig till ro i en solstol utan måste ha nåt att "påta" med på mina villkor....
Njuter dessto mer sen när allt är färdigt........

Ha en fin dag




Kommentarer
Postat av: Lisa

Är du allergisk mot vovvarna? :(

2009-05-24 @ 01:11:30
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0