JAJAMENSAN..............



TRETTIOFEMJÄVLACENTIMETERSNÖPÅETTENDADYGN!!!!!!!


35 centimeter....
3,5 decimeter......


lika lång som en normallång gurka.....
 nästan en halv meter snö hånflinade åt mig när jag kom hem från jobbet idag....

Fast jag skottade INNAN jag åkte kvart över sju.....

Dessutom hade idioten som körde plogbilen i vårt område vräkt upp en snövall i grindhålet som nådde över knäna!!!!
*MORR*
 Ingen post i brevlådan heller.......Förmodligen gjorde postisen det jag tänkte göra när jag klev ur sängen i morse...
nämligen gå och lägga mig igen!!!!

Vi tillbringade eftermiddagen utomhus på jobbet..... Visst solen sken och det gnistrade i snön så att man blev snöblind....
Vi kokade varm choklad och drack den till ostmackor sittandes mot solväggen....

MEN VA F-N....... DET ÄR SNART APRIL!!!!!!
INTE JANUARI..................

Jag säger bara



(bajs)



Kommentarer
Postat av: ufis

ha ha ha!

2009-03-24 @ 21:50:01
Postat av: ufis

kolla min blogg!

2009-03-24 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0