ANTIPEDAGOG...........



Den här veckan har varit lika tung som snön som kommit den här veckan..........
Det har liksom inte funnits ork till nånting när jag kommit hem från jobbet : (
Barngruppen har varit full (23 st) och konflikterna många. Det tålamod som pedagog Tinelin har på dagarna har rymt när jag kommer hem...


Ta bara som igår kväll när jag trött som en vissen kaktus kommer hem klockan halv sju och MÅSTE plocka undan i badrummet uppe. Målaren har nämligen ringt under dagen och sagt att han har en lucka idag och vill att det är undanplockat innan han kommer...

Eftersom jag började tidigt idag så tillbringade jag kvällen med att SKURA väggar och golv (vem vill vara en lortgris som blir synad i sömmarna?)
Mannen kommer hem och vill ta en dusch...
"Nej du , det går inte.....Allt är bortplockat uppe, du får duscha i badkaret...."

Mannen skyr badkar och pooler.....Vem vill bada i sin egen skit liksom???



Dottern får kliva upp tidigt  fast hon har sovmorgon och svär...
Men hennes sovrum är vägg i vägg med badrummet uppe och hon vill ju inte bli väckt av någon målare.........

När jag sent om sider kommer hem idag är badrummet..........INTE MÅLAT!!!!


HAN HAR INTE ENS VARIT HÄR IDAG!!!!!!

I brevlådan ligger en lapp.....

"Dags för målning....kommer i morgon klockan 8!!!!!"


OCH VEM HAR SOVMORGON I MORGON??????


Jo JAG!!!!!

%##¤&###***#*#*#%%¤!!!!!!! (svorord som inte är skrivbar)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0