SKRATTA BÖR MAN..........




Alla borde ta sig ett fredagsrus för en gladare tillvaro....
Nej, jag menar inte det vanliga alkohol eller drogruset utan ett rus med mycket skratt bland
glada arbetskompisar.........

Idag har jag/vi skrattat så vi haft ont i magen åt..............ingenting...
Vad nån än sa kom det ett sånt där befriade bullrande skratt långt ner från magen........

Jovisst, det ÄR fredag och helgen ligger framför.
och jag HADE sniffat målarfärgsfoundation innan jag gick till jobbet, men ändå...
Livet BLIR lite lättare med skratt...

Kvällen tillbringar jag med Mannen i soffan.........
Imorgon är det barspelning med Fröken Piano.

Tinelinkramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0