DAMMFRITT OCH JETLEG





Har städat Tinelinhuset rent från hundhår efter att Stor & Liten blivit hämtad av Sonen....
Efter tre dagar med de är det bara att inse att mina ögon och näsa inte längre kommer överrens med pälsdjur : (
Natten som var var hopplös.... Det satt som proppar i näsan och vickburken gick varm...
Nös och nös och nös och........

Men nu är det sanerat så jag hoppas att det lägger sig under kvällen...........



Känner av "jetleg" på sommartiden..... (ni har väl inte glömt att ställa fram klockan en timme?)
det blir tungt att gå upp imorgon.... Tur att jag inte öppnar..........
Den här veckan ska Fröken Piano och jag ta oss an de låtar vi ska sjunga på ett dop i april.....
Känns ganska kul att komma igång med rep igen.....Det var ett tag sen sist......



Ha en skön kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0