BILSKOLAN........



Idag har det varit bilskollärare Tinelin igen........
Det var ju ett tag sen och det märks på Dottern att hon tappar lärdom när det går för långt mellan gångerna...
Men vi nötte några varv på industriområdet och fick in både parkering, backa och vänstersvängar  : D
Vi ska lägga upp en strategi och köra varannan dag från och med nu.
Pojkvännen kör ju upp snart så det är bäst att nöta på henne så hon inte struntar i det.



Jag gjorde en lasange till middag och brände bort fingeravtrycket på höger pekfinger : (
Så om jag ska göra nåt brott framöver så är det väl bäst att använda det fingret............
Bakade en Sachertårta också.....Yammie..........

I morgon ska jag askultera som det så vackert heter på pedagogspråk....
Det innebär att jag tillbringar förmiddagen i skolan för att följa de barn som lämnade oss förra våren...
och se vad de sysslat med det här året.
Det brukar vara himla roligt och dessutom får man äta i skolmatsalen.... ; )



Nu ska jag övertala Dottern att tvätta håret på mig.....
Jag har ju SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ont i fingret ( och knät sen i fredags)
Stackars mig.......Visst då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0