ÄNNU EN DAG.......


Måndag och öppning är ju redan som ni vet en taskig kombination för Tinelin........
Ändå sov jag faktiskt hyfsat i natt vilket är ovanligt på söndagsnätterna........


Idag hälsade vi på hos vår sjuka kollega.....
Vi packade fikakorgen med kaffe och tårta och gick hem till henne på vår planeringstid.......
Jag ringde henne innan för att försäkra mig att hon var hemma och inte inlagd på sjukhus igen men hon lät pigg och glad...
Vi blev sittandes en dryg timme på hennes altan och det var faktiskt härligt att se henne igen : D



Efter jobbet hämtade jag Dottern för en lunch på stan...
Hittade även ett par korta jeans för halva reapriset och en matchande tröja för småpengar så jag kände mig ganska nöjd med dagen...
De säger att tjocka människor inte ska ha randigt men det sk***r jag i......

Dottern skulle sedan jobba och jag åkte hem.......
Det var stekande hett i Tinelinhuset och att ha ytterdörren öppen gjorde bara saken värre....
Jag tänkte först röja undan i köket men det var för varmt så jag la mig en liten (!) stund på soffan och
VAKNADE FÖR EN STUND SEN!!!!!



Jajamen.....det blir roligt när det är dags att gå till sängs i kväll det......

Dotterns Pojkvän har klarat körkortet idag........... : D

Stort Grattis till honom!!!
Snart kommer han och hämtar henne och då ska man vara orolig ett tag när de är ute på vägarna...........

KÖR FÖRSIKTIGT!!!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

de gick braa och vi har redan kört 22 mil :D

2009-06-02 @ 00:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0