GE MIG MINA KOLLEGOR..........





Med en kollega sjukskriven och den andra på studentsemester tror ungarna på jobbet att de kan göra som de vill......
Med andra ord har de varit GRYMT odrägliga idag........
Den ena vikarien känner de ju sen förrut men har ingen repekt för, och den nya unga som kom idag kör de över.......

ALDRIG har jag känt mig tjatigare än idag........
På ren protest (och för att slippa spring, skrik och bråk) tillbringade vi hela förmiddagen ute i hällande regn, inplastade från topp till tå........
Som om de skulle bli avskräckta av det???

Nej ett evigt bråk vid lunchen, oreda vid videofilmen (trots att det var Emil) och utskällning vid städningen hjälpte inte heller.....
Påklädning igen och utevistelse resten av dagen för att stilla mina dallrande nerver mer än att lugna ungarna så var ÄNTLIGEN den här dagen slut...........

KOM TILLBAKA KOLLEGOR!!!!!    JAG GÅR UNDER!!!!!

Har tillbringat kvällen halvsovande framför TV:n medans tvättmaskinen går på högtryck......
Nu ropar sängen...........

Komsi Komsi...........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0