FOTODAGS........





Idag har det varit fotoatelje i Tinelinhuset......
Alla som känner mig vet att jag inte är sams med kameror men vi fick till det skapligt ändå....
Jag och Fröken Piano har skrivit kontrakt med ett av stadens stora arrangemang förra veckan och behöver ha reklam till deras hemsida och utskick....
Vad gör man inte för att synas???

Nu håller jag som bäst på att lära mig fotoshop å jag kan skicka in våra alster till arrangören........

Nästa helg går vi in i studion för att spela in en demoskiva så det rör på sig nu : D

Har precis tagit rätt på en jättedisk efter  6 personers middag (tur att det finns diskmaskin) och lugnet lägger sig i Tinelinhuset.
Vi ska titta på "I taket lyser stjärnorna" nu....

I morgon är det måndag igen och nya tag....
Bara fem veckor kvar till semester.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0